Pagina's

vrijdag 4 mei 2012

Eerste Blog

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3702926/armand-wentink?claim=87y7eszy3bb">Follow my blog with Bloglovin</a>
Al geruime tijd zit ik te denken aan bloggen.
Waarom blogt men, is het wat voor mij, wat deel ik, wil ik wel delen op het www.
Ik heb ondertussen ook de nodige blogs gelezen. het varieert van leuk tot bagger :)
Ook vraag ik mij af of bloggen een toegevoegde waarde heeft voor mij.

Het voordeel van bloggen is dat je korte stukjes kunt posten. 
 Een ander voordeel is dat je zelf de druk bepaalt. 
Blog ik 1x per week, dagelijks....De keuze heb ik zelf. 

Vol goede moed stort ik mij in het bloggen. Eens kijken wat het mij brengt.

Zoals we hier in het oosten zeggen, KWW (kiek`n wat t wordt)

Armand

2 opmerkingen:

  1. Leuk, welkom op het World wide web

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je,
      Zoals je ziet he`k jou site al vermeld.
      En zoals ik al schreef, KWW

      :)

      Verwijderen