Pagina's

vrijdag 4 mei 2012

Tweede Blog

Gelijk maar ff een tweede bloggie erachteraan.

Het begin was goed te doen. Via blogger is een eigen blog pagina snel in elkaar te zetten.
Mooi denk je dan, maar dan ga je je verdiepen in de lay-out en andere functies die je hebt ter ondersteuning.

De layout zal nog wel veranderen denk ik. Moet ik me nog verder in verdiepen.
De ondersteunende data is ook fun om mee te spelen.

E.e.a is goed aan te passen. Voor een ieder die ook het plan heeft om een blog te starten kan ik dit programma aanraden. Het werkt eenvoudig, en niet geheel onbelangrijk, het is gratis :) -> www.blogger.com

Als je, net als ik, ook van plan bent om te gaan bloggen, laat maar een berichtje achter en ik kom ff kijken.
Wees ook niet bang om commentaar achter te laten. Zonder feedback geen progressie.


Zo, het tweede blog is ook al op het net geknald :)
2 bloggies, een ervaring rijker aan het worden en  op naar blog nummer drie :)



Armand



1 opmerking:

  1. hihi het gaat je goed af. Ben erg benieuwd wat je de volgende keer gaat posten :D

    BeantwoordenVerwijderen